Regery Blog

Корпоративна пошта на домен: основні переваги

  1. Головна › 
  2. Блог › 
  3. Корпоративна пошта на домен: основні переваги

Хочете зареєструвати домен для пошти? Пропонуємо кілька варіантів - платні і безкоштовні доменні ящики для компанії, підприємства. Як зробити загальний ящик і переадресацію? Які переваги дає доменна пошта?

Корпоративна пошта: переваги

Корпоративна пошта - віртуальна поштова скринька, доступ до якої відкрито у всіх членів компанії. Робить прозорим віртуальне спілкування різних служб підприємства, відділу, корпорації. Розмежовує службове і особисте спілкування. А також дозволяє керівникам компанії контролювати листування поштою на домені.

Можливі варіанти організації пошти для доменів:

  1. Безкоштовний електронну поштову скриньку від поштових сервісів (наприклад, ел. пошта з доменом com).
  2. Виділений сервіс на окремому хостингу.
  3. Свій сервер і іменні поштові скриньки для корпорації.

Безкоштовний варіант електронної пошти з доменами типу mail користується популярністю у невеликих компаній. Він обмежений в обсягах повідомлень і листів (наприклад, до 50 листів в день). У безкоштовному сервісі також складно або неможливо переадресувати пошту, поставити надійний антиспам, прибрати рекламу. Рекомендуємо платний варіант - виділений сервіс для вашої компанії на gmail.

Переваги пошти на своєму домені

Корпоративна електронна скринька дає бізнесу такі можливості:

  • Пошта зі своїм доменом надає будь-яке ім'я. Назва адреси буде відображати рід вашої діяльності, робити адресата впізнаваним в листуванні.
  • Ваша розсилка перестане потрапляти в Спам.

Ви будете самі керувати поштою, розподіляти і регулювати потік листів.

Переваги сервісу gmail

Цей платний сервіс надає перші 14 днів користування без оплати. Можна тестувати роботу пошти і оцінити якість надання послуги.

Надаються послуги:

  • Хмарного зберігання;
  • Спільної роботи з документами;
  • Відчути і голосовий чат;
  • Широкий вибір сервісів.

Також є додаткі для мобільних пристроїв.

Як зробити пошту на домені

А тепер покрокова інструкція:

  1. Вибрати й зареєструвати домен, до якого буде підключена ваша пошта.
  2. В налаштуваннях домену додати необхідні MX записи (за підказками програми).
  3. Зробіть налаштування сервісу для роботи з поштою Outlook.
  4. Для цього введіть настройки ел. пошти - РОРЗ/IMAP сервер, порт, SMTP сервер і порт, webmail адреса, ім'я пошти для домену та пароль.
  5. У програмі Outlook зайдіть в «Файли» і виберіть «Додати обліковий запис».
  6. Далі тисніть «ручне налаштування або додаткові типи серверів» внизу. Вибирайте «Протокол POP або IMAP» і вносите в вікно параметри облікових записів.
  7. В інших настройках знайдіть «Сервер для вихідної пошти» і зробіть його «аналогічним входить».
  8. РОРЗ-сервер натисніть «за замовчуванням».
  9. У «Параметрах» виберіть частоту доставки листів. В кінці налаштувань - внесіть програму до переліку автоматично запускаються при завантаженні комп'ютера.
  10. При необхідності налаштування переадресацію з пошти на домені будь-яку іншу пошту на будь-якому домені. Це робиться в особистому кабінеті або панелі управління хостингом.

Налаштування закінчені. Додайте користувачів через акаунт адміністратора.


21 Тра 2020technology