Хочете зареєструвати домен для пошти? Пропонуємо кілька варіантів - платні і безкоштовні доменні ящики для компанії, підприємства. Як зробити загальний ящик і переадресацію? Які переваги дає доменна пошта?
Корпоративна пошта: переваги
Корпоративна пошта - віртуальна поштова скринька, доступ до якої відкрито у всіх членів компанії. Робить прозорим віртуальне спілкування різних служб підприємства, відділу, корпорації. Розмежовує службове і особисте спілкування. А також дозволяє керівникам компанії контролювати листування поштою на домені.
Можливі варіанти організації пошти для доменів:
Безкоштовний електронну поштову скриньку від поштових сервісів (наприклад, ел. пошта з доменом com).
Виділений сервіс на окремому хостингу.
Свій сервер і іменні поштові скриньки для корпорації.
Безкоштовний варіант електронної пошти з доменами типу mail користується популярністю у невеликих компаній. Він обмежений в обсягах повідомлень і листів (наприклад, до 50 листів в день). У безкоштовному сервісі також складно або неможливо переадресувати пошту, поставити надійний антиспам, прибрати рекламу. Рекомендуємо платний варіант - виділений сервіс для вашої компанії на gmail.
Переваги пошти на своєму домені
Корпоративна електронна скринька дає бізнесу такі можливості:
Пошта зі своїм доменом надає будь-яке ім'я. Назва адреси буде відображати рід вашої діяльності, робити адресата впізнаваним в листуванні.
Ваша розсилка перестане потрапляти в Спам.
Ви будете самі керувати поштою, розподіляти і регулювати потік листів.
Переваги сервісу gmail
Цей платний сервіс надає перші 14 днів користування без оплати. Можна тестувати роботу пошти і оцінити якість надання послуги.
Надаються послуги:
Хмарного зберігання;
Спільної роботи з документами;
Відчути і голосовий чат;
Широкий вибір сервісів.
Також є додаткі для мобільних пристроїв.
Як зробити пошту на домені
А тепер покрокова інструкція:
Вибрати й зареєструвати домен, до якого буде підключена ваша пошта.
В налаштуваннях домену додати необхідні MX записи (за підказками програми).
Зробіть налаштування сервісу для роботи з поштою Outlook.
Для цього введіть настройки ел. пошти - РОРЗ/IMAP сервер, порт, SMTP сервер і порт, webmail адреса, ім'я пошти для домену та пароль.
У програмі Outlook зайдіть в «Файли» і виберіть «Додати обліковий запис».
Далі тисніть «ручне налаштування або додаткові типи серверів» внизу. Вибирайте «Протокол POP або IMAP» і вносите в вікно параметри облікових записів.
В інших настройках знайдіть «Сервер для вихідної пошти» і зробіть його «аналогічним входить».
РОРЗ-сервер натисніть «за замовчуванням».
У «Параметрах» виберіть частоту доставки листів. В кінці налаштувань - внесіть програму до переліку автоматично запускаються при завантаженні комп'ютера.
При необхідності налаштування переадресацію з пошти на домені будь-яку іншу пошту на будь-якому домені. Це робиться в особистому кабінеті або панелі управління хостингом.
Налаштування закінчені. Додайте користувачів через акаунт адміністратора.