Повідомлення про зловживання і скаргах
Ми прагнемо надати вам найвищий рівень обслуговування. Якщо ви не задоволені нашим сервісом або у вас є проблема, яку ви хотіли б вирішити, увійдіть до свого облікового запису, щоб відправити заявку на підтримку. Будь ласка, виділіть 24-48 годин для плученія відповіді. Час від часу ми можемо відчувати великий обсяг запитів, які можуть затримати відповідь. Якщо ваш запит Сроч, ви можете зв'язатися з нами по телефону.
Якщо ви хочете відправити питання про зловживання або наші послуги або скаргу на наші послуги, включаючи, крім іншого, незаконну діяльність, жорстоке поводження з дітьми або експлуатацію, спам, шкідливе ПЗ, фішинг, хакерство, порушення авторських прав або авторських прав або кіберзлочинність, будь ласка Зв'яжіться з нами.
Наша команда з розгляду зловживань буде перевіряти і розслідувати всі питання, отримані після підтвердження отримання, на дійсність і зробить відповідні дії. Ми можемо запросити у вас додаткову інформацію або обговорити питання з нашим клієнтом, щоб визначити справжність заяви.
Ми відповімо на вашу скаргу, як правило, протягом 1-2 робочих днів.
Змінено: 10 Сентября 2017